Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Ποτίσαμε την αγάπη μας, να μην μας μαραθείιιιιι...

Καλησπέρα, λαέ μου!

Το μπλογκ αυτό ονομάζεται εμφανέστατα "Σοβατίζοντας τους τοίχους" και έχω την απόλυτη τιμή να συνεργαστώ με ένα από τα πιο καμμένα μυαλά του κόσμου, τον KAfrosamurai. Αφού τιμήσαμε λίγο τα μούσια μας, ας περάσουμε στην ατέρμονη υπαρξιακή μας αναζήτηση. Ο λόγος δημιουργίας αυτό του ιστολογίου είναι μικτός. Εδώ θα βρείτε από Νίτσε μέχρι ατάκες του τύπου "είμαι σκληροπυρηνικός εγώ, μπορώ να κοιμηθώ με τα ζωύφια μέσα στο τέτοιο μου". Από ό, τι το βλέπω, το πράγμα θα έχει και διάφορα ποστ ανόητης βαβούρας για τα animations που θα με πρήζει ο KAfrosamurai να βλέπω αλλά δεν θα βλέπω, τα τραγούδια που θα του λέω να ακούει αλλά δεν θα ακούει, καμμένες συζητήσεις και λίγο από τις μαύρες μέρες του καθενός. Γενικώς αυτό το μπλογκ δημιουργήθηκε για να επικοινωνούμε μεταξύ μας γιατί στο έξω προφανώς και ΚΑΠΟΥ ΤΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ, και για να γράφουμε ό, τι μας κατέβει στην κούτρα, ή θέλουμε να συζητήσουμε μαζί, ή και με τους πολυάριθμους αναγνώστες που θα προσελκύσουμε, γινόμενοι διάσημοι. :Ρ


Καφροσαμουράι, δικό σου! Άντε και καλή αρχή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου